Alejandro Suárez Puente, l'acusat d'assassinar el seu nadó de 27 dies a Platja d'Aro va donar fins a cinc versions diferents dels fets. Les contradiccions van ser l'origen de la investigació, que va acabar amb el pare empresonat i acusat d'assassinat, perquè d'entrada s'havia considerat la mort del bebè com un “accident fortuït”.
Segons han relatat els diferents agents, de la Policia Local i dels Mossos que ahir van declarar al judici contra Suárez, la primera versió que va donar va ser que tenia el nadó de només 27 dies als braços quan es va ajupir per agafar un bolquer. Llavors, li va relliscar i li va caure de les mans. En la segona versió, va dir que l'infant havia impactat contra la pota metàl·lica del somier del llit després de caure-li a terra. Després va declarar que quan tenia la criatura als braços es va girar i, sense voler, li va donar un cop al cap contra l'ordinador. La quarta versió era que no recordava què havia passat. Finalment, va declarar que el nadó plorava i, per consolar-lo, el va tirar enlaire però va anar a topar contra una biga que hi havia al sostre. En aquell mateix moment, com que es va espantar, es va entrebancar i el nen li va acabar caient a terra.
A banda de les seves contradiccions, els agents han explicat que durant la reconstrucció dels fets que van fer amb l'acusat, el forense va indicar que les ferides del nadó no quadraven amb l'explicació que donava el pare. Està previst que els forenses expliquin els resultats de l'autòpsia avui. Alejandro Suárez Puente s'enfronta a 18 anys de presó que demana el fiscal i serà un jurat popular qui decidirà si és culpable o no. La defensa en demana l'absolució perquè considera que va ser un accident.
La mare del nadó, que s'havia mostrat disposada a exercir l'acusació i que estava citada com a testimoni, ni tan sols es va presentar al judici a declarar.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.