Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
crims

Investiguen la mort a trets d'un veí de Calonge

La víctima, un home septuagenari resident en un mas, el van trobar a les nou del matí persones de la seva família que havien anat a feinejar al camp

Els Mossos i el jutjat de Sant Feliu de Guíxols investiguen l'homicidi d'un veí de Calonge que ahir al matí va ser trobat mort a trets al mas de la zona del Pla de Calonge on la víctima, septuagenari, residia amb la seva família. Aproximadament a les nou del matí, algú de la família va avisar al 112 per comunicar el succés, després que arribessin a la casa (havien sortit a fer feines pròpies del mas) i es trobessin l'home mort. Els mossos van fer una inspecció a l'escenari dels fets i, en vista que per enlloc apareixia l'arma que havia causat la mort a l'home, aviat es va dirigir la investigació com un cas d'homicidi i el jutjat va decretar el secret de sumari de les actuacions, mentre els investigadors dels Mossos han començat a interrogar totes les persones properes i a buscar pistes de qui i per què va disparar contra el septuagenari.

El cas de Calonge serà el tercer homicidi vinculat amb les comarques gironines aquest any. El 18 de febrer va ser assassinada a Dusseldorf (Alemanya) Fathia El Quasdadi, una veïna de Girona que havia fugit a Alemanya per evitar l'assetjament de Hassan Maziani, que la perseguia i amenaçava perquè no es volia casar amb ell. El dimarts 22, Maziani va ser detingut a Girona i el van traslladar a Alemanya.

Al març va morir, després d'una agressió però passades hores i després d'haver anat a l'hospital, el jove de Salt Òscar Cruz. Per aquest homicidi està empresonat un noi colombià també veí de Salt, Anderson Jair Sinisterra Paredes.

I finalment, el 6 de maig, van matar a trets Càndida Serrano a Bescanó i va ser detingut i empresonat el seu home, Juan Tirado Toledo, de 76 anys, que es declara innocent. L'arma del crim, una pistola d'un calibre curt, no ha estat mai localitzada, tot i que els Mossos han fet rastrejos.

Un crim sense cadàver a Sabadell

Maria Rosa Torres León, de 39 anys, veïna de Sabadell, està desapareguda des del 14 de maig passat. El seu home, Ricardo, de 44 anys, està empresonat acusat d'haver-la matat, però el cos de la dona no ha estat localitzat. Per això, els seu amics i familiars, que l'anomenaven Rosamari, han iniciat una campanya a través d'internet i han obert un portal perquè qualsevol persona que cregui que pot aportar alguna pista sobre on pot ser el cadàver els ho comuniqui. Tot i que en un principi semblava que es tractava d'una desaparició voluntària, les evidències que es van trobar a l'habitatge de la dona (restes de sang al dormitori) o els pèls d'ella que es van trobar al maleter del seu cotxe, trobat abandonat en un polígon, van dirigir les sospites cap a l'home. Ell es declara innocent, però el jutjat té clar que és culpable.

Darrera actualització ( Dilluns, 6 de juny del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Francesc Josep Pérez i marquès (Torroella de Montgrí i l'Estartit)

" EL JUTJAT TE CLAR QUE ES CULPABLE " Perfecte ens estalviem el judici, qui ho te clar el jutge, la secretaria o secretari , l'administratiu o qui frega el terra o fa els vidres l'edifici? o el ministre,  pot ser el fiscal ,no crec  gaire edificant  aquesta part de la redacció de la noticia

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter