L'operació tornada de la segona Pasqua es va desenvolupar ahir amb les retencions habituals a les carreteres d'accés i sortida de les platges de la Costa Brava, el Maresme i la Costa Daurada. Les principals complicacions es van registrar a la C-31, amb 13 quilòmetres de cua entre Calonge i Castell-Platja d'Aro, i a l'N-340, amb nou quilòmetres de retencions de Torredembarra al Vendrell (Baix Penedès). També hi va haver cinc quilòmetres de circulació intensa a la C-32, a Mataró, i sis quilòmetres de circulació amb congestió a la C-25, l'eix transversal, a Arbúcies, i a l'AP-7, a Maçanet de la Selva, amb dos quilòmetres. Fins ahir a la nit no hi va haver cap accident mortal.
Punt divers
trànsit
13 quilòmetres de cua a la C-31 a la Costa Brava
Retencions a Maçanet i Arbúcies en l'operació tornada de la segona Pasqua
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 14-06-2011 Pàgina 33

































Comentaris
Des que es va començar a gratar a la Costa de l’Ou per esmicolar el territori de una part importantíssima de la Costa Brava , per solucionar els problemes de transit que pateix el turisme en aquest sector, encara en aquests moments quan ja portem prop de vint anys malbaratant diner públic ,omplint butxaques de politics i empresaris , gratant sempre en el mateix sector ,en detriment del transport públic, com podria ser el ferroviari o el col·lectiu interurbà, encara en aquest sector es produeixen retencions vergonyoses , que indiquen la incapacitat dels governs de torn , com certifica l’actual situació econòmica que Catalunya esta patint , i que molts nomes l’atribueixen a l’habitatge i a la especulació del capitalisme, lo qual considero que son versions diferents.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.