Trenta-sis anys i nou mesos de presó per 24 hores encadenant un delicte rere l'altre. Aquesta és la pena a la qual s'enfronta Víctor Manuel Méndez García, un home de 36 anys que el dia de Sant Esteve del 2008 –segons sosté el fiscal– va enllaçar una violació, un intent d'agressió sexual, un incendi a l'habitació d'un càmping, dos atracaments i el robatori frustrat d'un cotxe. Els fets, que ahir van arribar a judici, van tenir lloc entre Ripoll i Campdevànol. Com recull l'escrit d'acusació, l'acusat va començar a cometre tot aquest rosari de delictes. Davant l'Audiència de Girona, el processat va reconèixer part dels càrrecs que se li imputen. L'acusat, però, va declarar que gairebé no recordava res de tot el reguitzell de delictes, perquè aleshores “anava molt drogat”, ja que havia barrejat “les pastilles amb els antidepressius”.
Un cas a Ciudad Real
Tot i que a moltes de les preguntes del fiscal va contestar “no ho recordo”, va reconèixer haver entrat per la força a casa d'una veïna de Ripoll i haver-la amenaçat amb un ganivet, haver calat foc a una habitació del Càmping Ripollès amb una cigarreta i haver cremat un matalàs “com ja havia fet a Ciudad Real”, haver provat de fer un pont a un cotxe perquè el necessitava per anar a pagar 500 euros a un traficant o haver atracat una jove quan sortia d'un caixer de Campdevànol i robar-li 20 euros.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.