La Policia Local de Parets del Vallès ha detingut avui dos veïns de Lliçà d'Amunt per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit, alcoholèmia positiva i robatori d'un vehicle. Els fets s'han produït a les sis del matí, quan una patrulla ha vist un ciclomotor que circulava de manera irregular. Els joves, de 22 i 23 anys, han intentat fugir, però després d'una persecució, se'ls ha pogut aturar. Tot seguit, el conductor ha donat positiu a la prova d'alcoholèmia. Posteriorment, la policia ha descobert que el ciclomotor en el qual circulaven era robat.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.