El jutjat penal número 5 de Girona ha absolt Narcís Cabarrocas Corbillo, el veí de Banyoles de 38 anys que va ser jutjat acusat de l'atracament a la gasolinera d'Ullà perpetrat el 13 de novembre del 2008. La sentència aplica el benefici de l'in dubio pro reo a Narcís Cabarrocas –que va negar que fos l'autor de l'assalt–, perquè l'empleada de la gasolinera no va voler mirar la cara a l'acusat durant la vista i per tant no el va poder identificar a la sala, tot i que durant la instrucció l'havia reconegut en roda de reconeixement. En la roda, la víctima el va reconèixer tot i que quinze dies després de l'assalt Cabarrocas duia barba i bigoti i que el dia dels fets l'atracador duia posat un casc. El fiscal va demanar per a Cabarrocas, que va ser defensat pel lletrat Francesc Adroer, una condemna de cinc anys de presó. L'atracador va arribar de bon matí a la gasolinera amb un casc posat al cap, una mà a la butxaca simulant que tenia una pistola i li va exigir que li entregués tots els diners de la caixa: 250 euros. Cabarrocas, que té un llarg historial de detencions, moltes per atracaments, sempre va assegurar que ell era a casa el dia de l'atracament. El fet que el mateix dia, al vespre, matessin Montse Sánchez a Palafrugell, va fer que els Mossos també anessin a fer la prova de l'ADN a Cabarrocas, sospitós de l'atracament a Ullà per comprovar que no fos l'assassí.
Punt divers
JUDICIAL
Absolt de l'assalt a la gasolinera d'Ullà
Notícies de ...
tura soler
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 07-07-2011 Pàgina 39
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.