La policia local de Pineda potenciarà l'ús de la bicicleta en les seves tasques habituals. Coincidint amb la cessió d'aquests vehicles per part de la Diputació al municipi, fonts del cos han anunciat que les faran servir amb més assiduïtat de l'habitual. Així, aniran en bicicleta els agents de proximitat, els d'educació viària, el cap i altres comandaments quan s'hagin de desplaçar per tasques administratives.
Punt divers
pineda de mar
La policia aposta pel patrullatge en bicicleta
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Barcelona 11-07-2011 Pàgina 3
































Comentaris
Quantes bicicletes tocaven per Pineda? O és que ara resulta que no haurà patrulla de platja i s'ha agafaran les 3 bicicletes -si no recordo malament- per fer segons quines gestions?
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.