L'Ajuntament del Morell ha denunciat que durant la darrera setmana el municipi ha patit una onada de robatoris que han afectat tant l'entorn rural com habitatges de dins del nucli urbà. “A finals de la setmana passada un home va amenaçar amb una navalla tres pagesos que estaven treballant al camp", i als quals els hauria demanat que li donessin el que hi havia als masos, i també, “la matinada de dilluns, en set cases del nucli urbà es van cometre robatoris mentre els seus ocupants dormien a dintre”, relaten fonts de l'Ajuntament. Per tot plegat, l'alcalde, Pere Guinovart, ha demanat als Mossos que reforcin les patrulles a la zona.
Punt divers
successos
El Morell denuncia una onada de robatoris
EL PUNT
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 14-07-2011 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.