Una dona i un mosso d'esquadra van resultar ahir ferits en un incendi que es va originar en un pis de l'avinguda Ripollès, 20, de Ripoll. La veïna va tenir un atac de nervis i es va intoxicar pel fum, i els sanitaris van haver de traslladar-la a l'hospital de Campdevànol. En l'incident també va ser evacuat un mosso, que també es va intoxicar. El foc va començar en una paella i es va estendre a la campana extractora i, posteriorment, a tota la cuina.
Punt divers
successos
Una veïna de Ripoll i un mosso, ferits en un incendi
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 16-07-2011 Pàgina 37
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.