La policia local de Mataró ha informat de la detenció, fa uns dies, de dos presumptes delinqüents perillosos pocs minuts després que haguessin comès un assalt violent en un habitatge a la urbanització Les Sureres, on haurien amenaçat amb una navalla i una pistola una parella i haurien agredit les víctimes, a les quals haurien causat lesions lleus. Els agents relacionen els arrestats amb els delictes de robatori amb violència i intimidació, contra la seguretat en el trànsit, contra la salut pública, danys, i tinença d'armes i explosius. Els arrestats, que tenen 46 i 38 anys i són veïns de l'Hospitalet de Llobregat, han estat detinguts molts cops per delictes semblants.
Punt divers
mataró
Detenen dos homes després d'assaltar un domicili
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Maresme 19-07-2011 Pàgina 6
































Comentaris
I que? Una vegada mes que l'administracio perd el temps amb paperassa que nomes servirá per que aquests delinquents tinguin una marca mes a la seva arma.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.