Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
trànsit

Segon accident mortal en 24 hores a l'eix transversal

El darrer xoc va tenir lloc ahir al matí quan un turisme i un camió carregat de vedells van col·lidir frontalment i va morir un veí de Sils de 47 anys

Un jove d'Arbúcies havia mort 16 hores abans en un altre xoc a la C-25

Estat en què va quedar el camió després d'haver xocat amb el turisme a l'Eix Transversal Foto: ACN.

La C-25, l'eix transversal, va tornar a ser ahir l'escenari d'un altre accident mortal. En menys de 24 hores de diferència han mort dues persones en aquesta via catalana. Gairebé igual com havia passat el dia abans, segons van informar els Mossos d'Esquadra a través del Servei Català de Trànsit, un camió i un turisme van col·lidir frontalment, per causes que es desconeixen, al punt quilomètric 195,20 de la C-25, a l'altura de Sant Sadurní d'Osormort, a Osona. Com a conseqüència del sinistre, va morir el conductor del turisme, un veí de Sils de 47 anys. Per la seva banda, el conductor del camió va quedar ferit lleument. De resultes del xoc, els vedells que transportava el camió van haver de ser analitzats per veterinaris d'Osona per saber l'estat dels animals i si podien continuar el seu camí o els havien de sacrificar. Respecte a l'afectació viària, la C-25 va estar tallada a la circulació en el punt de l'accident en tots dos sentits de la marxa i els vehicles van haver de ser desviats per la BV-5201 i per la GIV-5441. Al lloc de l'accident s'hi van desplaçar cinc patrulles de Mossos d'Esquadra, quatre dotacions de bombers, un helicòpter medicalitzat i una ambulància medicalitzada del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

25 quilòmetres més enllà

Aquest és el segon accident de trànsit mortal que es produeix en aquesta via en poc menys de 16 hores. Dimarts a la tarda, un jove de 29 anys també va perdre la vida a la C-25 en un altre xoc frontal. El conductor del turisme va morir de resultes de l'accident que va tenir en xocar frontalment contra un camió, a l'altura de Santa Coloma de Farners, al quilòmetre 221.

Segons van informar els Mossos d'Esquadra a través del Servei Català de Trànsit, l'accident es va produir per causes que es desconeixien. El sinistre va obligar a tallar la C-25 a Santa Coloma de Farners en tots dos sentits de la marxa durant una bona estona a partir de les 19.41, moment en què es va produir l'accident. A partir de les 21.37 es va passar a regular el trànsit i es va poder restablir la circulació en aquest punt de la xarxa viària catalana, segons va informar abans d'ahir a la nit el Servei Català de Trànsit (SCT).

Al lloc de l'accident s'hi van desplaçar tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

Trenta-sis persones han mort a les carreteres gironines aquest any

Òscar Pinilla
El 4 de juliol dues persones també van morir en menys de deu hores de diferència a Maçanet i Rupià Foto: ACN.

Un total de 36 persones han mort en accident de trànsit a les carreteres gironines des de l'1 de gener passat. El primer accident mortal de l'any va tenir lloc la vigília del dia de Reis, quan una dona de 76 anys va morir atropellada per un autocar quan intentava travessar l'avinguda Santa Eugènia de Girona en un punt on no hi havia pas de vianants. El xoc que ha produït més víctimes mortals va tenir lloc el 9 d'abril a Vilamalla, quan un home de nacionalitat alemanya, de 72 anys, que conduïa un turisme va envair el carril contrari i va xocar frontalment contra un altre turisme que circulava en direcció a Figueres. De resultes del xoc, Joan Rodríguez, jutge de pau de Bellcaire d'Empordà; la seva dona, Glòria Puig; la seva filla Carla, i el conductor alemany van morir.

El mateix cas que la C-25

El darrer dia que es van produir dos morts en menys de 24 hores va ser el 4 de juliol, quan un home de 43 anys veí de Calella va morir a la nit a causa d'un accident de trànsit que es va produir a l'N-II a Maçanet de la Selva, i un jove de 21 anys va resultar mort deu hores més tard en xocar la furgoneta amb què viatjava contra l'estructura d'obra d'una parada d'autobús, a la GI-642 al pas per Rupià.

Darrera actualització ( Dijous, 21 de juliol del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Jordi Jorba Mas (Manresa)

"Xocs frontals per causes desconegudes".Ningu pot jutgar sense coneixament de causa però qualsevol que circuli un minim per les carreteres es testimoni de imprudencies molt greus i de adelataments amb continua o de adelatar varis cotxes a la vegada amb d'altres que venen de cara. La responsabilitat de un conductor es molt gran i molts no tenen aquesta responsabilitat fent perillar la vida de altres que si que la tenen. Mentrestant el més efectiu a les carreteres son els radars, perque sera?

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter