Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
policial

Un detingut pel cas de la dona morta a Palamós

Els Mossos d'Esquadra han detingut un home en relació al cas de la dona que l'1 de juliol va ingressar a l'hospital de Palamós amb un fort cop al cap i que divendres passat va morir. De fet, la detenció es va dur a terme poc després que la dona ingressés en estat crític a l'hospital i abans que morís. Posteriorment, l'home va passar a disposició del jutjat de guàrdia de la Bisbal d'Empordà i el jutge el va deixar en llibertat amb càrrecs en espera del que determinés la instrucció del cas.

De moment se l'acusa d'un delicte de robatori, ja que la dona va quedar malferida després que el detingut la intentés robar. Ara els investigadors estan esperant els resultats de l'autòpsia de la dona, que determinarà si va morir a causa de l'impacte del seu cap contra el terra o perquè algú la va colpejar amb un objecte contundent. La investigació també apunta que la dona estava molt delicada de salut i que de resultes de l'agressió el seu estat encara va empitjorar més, fins que va acabar morint després d'estar ingressada a la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l'hospital Josep Trueta de Girona durant 23 dies.

Darrera actualització ( Dilluns, 25 de juliol del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar jaume inde (Tarragona)

a galeras !

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter