Un incendi va cremar la Fusteria Dopar de Sant Joan de les Abadesses, situada al carrer Estació del municipi. El foc es va originar al soterrani, on hi havia la fusteria, d'un edifici deshabitat de planta baixa i dos pisos. A la fusteria hi havia una màquina de compactar encenalls i dos magatzems. Onze dotacions dels Bombers van treballar en l'incendi, i ahir al matí encara hi quedaven efectius amb dos camions per evitar que el foc es revifés.
Punt divers
sant joan A
Es crema una fusteria al soterrani d'un edifici
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 30-07-2011 Pàgina 33
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.