L'Ajuntament de Reus va destinar l'any passat un total de 267.609 euros a la neteja de pintades i a la reparació de danys causats per actes incívics contra el mobiliari urbà, els elements de jardineria i l'enllumenat públic, i va haver de fer 1.274 reparacions. La Guàrdia Urbana, d'altra banda, va obrir el 2010 un total de 807 expedients sancionadors per conductes incíviques. Davant d'aquestes dades, la primera tinent d'alcalde i regidora adjunta de Seguretat, Alícia Alegret, advertia que “el govern tindrà tolerància zero amb l'incivisme; no només per la inseguretat que poden provocar aquestes actituds, sinó també pel cost econòmic que suposen” per a l'Ajuntament.
Punt divers
baix camp
Els actes incívics costen 267.000 euros a Reus
Notícies de ...
redacció
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 24-08-2011 Pàgina 31
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.