Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
successos

Un jove és a l'UCI després de caure al buit des d'un quart pis, a Palamós

L'home va voler entrar a casa de la seva tieta a través d'una finestra des del terrat

Té politraumatismes que li han afectat les costelles i el fetge

Un efectiu dels Bombers al carrer Orient de Palamós on va tenir lloc els fets Foto: RÀDIO PALAMÓS.

Ensurt dels grossos el que va tenir ahir un jove de 31 anys de Palamós que va caure al pati d'un celobert des d'una alçada de quatre pisos. Els fets van ocórrer al voltant de dos quarts de dues del migdia, al número 35 d'un bloc de pisos del carrer Orient, a tocar del mercat municipal, a l'avinguda Catalunya. El jove, que és veí de Palamós, va trucar al timbre del pis on viu la seva tieta, però la dona no era en aquells moments a casa seva. És per això que el noi va pujar fins el terrat de l'edifici. Allí va intentar descendir per un celobert a l'immoble de la seva tieta, que està situat al tercer pis, i entrar per una finestra perquè volia agafar unes pertinences. Però la seva imprudència no li va sortir bé i va relliscar. Va caure al buit des d'una alçada aproximada d'uns quatre pisos. El noi va acabar impactant contra el pati del celobert, que està situat en una primera planta.

Els veïns, en adonar-se del succés, van haver de trucar immediatament als serveis d'emergència, que es van presentar a l'edifici amb efectius dels Bombers de la Generalitat, la policia local, el s Mossos d'Esquadra i el servei medicalitzat del SEM. Per accedir al celobert, els bombers van haver d'esbotzar la porta del primer pis que dóna al pati, ja que en aquell moment no hi havia els propietaris. La víctima, que aleshores estava conscient, va ser atesa d'entrada al lloc dels fets, i posteriorment va ser traslladada d'urgència a l'hospital de Palamós. Allí, el jove va quedar ingressat a la unitat de cures intensives (UCI) per diversos traumatismes i contusions de diversa consideració que li haurien afectat les costelles i el fetge, entre altres òrgans. En tot cas, segons fonts dels serveis mèdics, el jove no estaria en estat greu i els facultatius no temien ahir per la seva vida. Tot i així, l'home va ser sotmès a tot tipus de proves al llarg de la tarda. Depenent del resultat d'algunes d'elles, fins i tot no es descartava la possibilitat de traslladar-lo a l'hospital Josep Trueta de Girona. En tot cas, segons fonts mèdiques, tot i les ferides, el jove va tenir molta sort i sembla que alguna cosa li va esmorteir el cop i no hauria caigut a plom contra el pati.

LA XIFRA

31
anys
té el veí de Palamós que ahir va caure en un celobert al número 35 del carrer Orient.
Darrera actualització ( Dimecres, 24 d'agost del 2011 02:31 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Natàlia Rincón Sánchez (Barcelona)

La estupidez humana no tiene límites... a veces cuesta entender por qué la gente no valora la vida tanto como debería

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter