La multisectorial d'empreses Fomento de Construcciones y Contratas s'ha unit al projecte SelectaDNA per protegir les seves infraestructures mitjançant una tècnica forense avançada, que consisteix a marcar els béns amb ADN sintètic. Aquest sistema el comercialitza el Grup Camós, de Figueres. La companyia també treballa en un nou sistema que donarà a conèixer pròximament per evitar la sostracció de bicicletes i garantir-ne la localització.
Punt divers
figueres
Marquen amb ADN sintètic els béns per evitar els robatoris
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 24-08-2011 Pàgina 30
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.