Almenys tres persones van perdre la vida i 54 més van resultar ferides, algunes de les quals de gravetat, en estavellar-se un avió contra unes grades des d'on centenars d'espectadors contemplaven una competició de carreres aèries a Reno, a l'estat nord-americà de Nevada.
El president de les Carreres Aèries de Reno, Mike Houghton, va assenyalar en roda de premsa que, entre les víctimes, hi ha l'home de 74 anys que pilotava l'avió de combat Mustang P-51 de la Segona Guerra Mundial que es va estavellar i dos espectadors, que van morir a l'hospital.
Houghton va detallar que hi havia 54 ferits, diversos dels quals en estat crític, que estaven sent atesos en hospitals de la zona. Segons va afegir, en el moment del sinistre hi havia unes 7.500 persones seguint l'espectacle. Pel que fa a les causes del sinistre va comentar que s'estaven investigant, tot i que els primers indicis apuntaven a un error tècnic de l'avió, batejat amb el nom de Fantasma galopant. Testimonis del sinistre van dir que van veure una gran bola de foc apropar-se i després dotzenes de persones llançades al terra amb ferides greus i sang per tot arreu.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.