El jutjat d'instrucció número 2 de Mataró ja va imputar a principi de l'any passat l'exalcalde de Cabrera, Carles Rocabert i el secretari municipal de l'Ajuntament, per un presumpte delicte de prevaricació pel tancament del Calipso l'any 2005. Un cop tancat el provés d'instrucció i a petició dels demandants se celebrarà el judici que farà asseure l'exalcalde del municipi entre el 1999 i el 2007 al banc dels acusats. La jutgessa va considerar aleshores que tant l'exalcalde com el secretari van incomplir la llei denegant les llicències d'obres i d'activitats i fent tancar el prostíbul. A més dels presumptes indicis de prevaricació que hi ha en el cas, segons la jutgessa, els dos acusats han d'afrontar una fiança preventiva de 6 milions d'euros. L'exalcalde, Carles Rocabert, es va mostrar sorprès que el cas continuï endavant i d'aquesta fiança que tot i no haver de fer efectiva, segons diu, considera “desproporcionada”. “Això és el món a l'inrevés. Potser el tancament no es va fer de manera correcta, però està clar que vam actuar seguint la llei, perquè el local no complia amb
les mínimes mesures de seguretat”, va manifestar l'alcalde. El prostíbul va tornar a obrir les portes l'any passat després d'una autorització judicial.
“Estem tranquils, però disgustats, perquè això sembla que mai no s'acaba”. L'exalcalde de Cabrera de Mar, Carles Rocabert, confia que el recurs que van presentar a l'Audiència de Barcelona es resolgui aviat i els acabi donant la raó per demostrar que es va actuar correctament. També apunta, però, que sembla que els primers interessats que s'allargui el cas són els mateixos demandants. “Això sembla més un muntatge o un avís al navegant per alertar que ningú no es fiqui amb les màfies de la prostitució”, va apuntar l'exalcalde. El procés judicial arran de la querella criminal
per prevaricació presentada pels propietaris del local es va iniciar fa quatre anys.

































Comentaris
Sempre hi ha la possibilitat de destinar-hi un cotxe patrulla i que vagi identificant a tothom que entri i surti.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.