Un incendi va deixar sense llum dijous a la nit uns 4.000 abonats a Santa Coloma de Gramenet. El foc va començar cap a tres quarts d'onze de la nit a la zona de la Font de l'Alzina, al barri de les Oliveres, i va obligar a desplaçar-hi fins a nou dotacions de bombers. L'incendi, que no va causar danys personals, va cremar mitja hectàrea de terreny i va afectar cables elèctrics, motiu pel qual va deixar sense llum 4.000 abonats. La incidència es va resoldre al cap de poques hores. Segons la companyia elèctrica, la majoria d'abonats van recuperar el subministrament dijous a la nit, i la resta el van recuperar durant la matinada de divendres. El foc va quedar controlat una hora després.
Punt divers
barcelonès
Un foc deixa sense llum 4.000 veïns de Santa Coloma
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 15-10-2011 Pàgina 35
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.