Josep Maria Rost Felip, el veí de Besalú de 45 anys que va morir dimecres per haver sortit de la via mentre anava en bicicleta per l'N-260, a Cabanelles, es va accidentar sol. L'autòpsia que es va practicar ahir al matí a la víctima va determinar que la lesió més important que presenta és un fort cop al cap, que es va fer en caure a la cuneta, i que el va deixar inconscient. S'ha comprovat, a més, que no va patir un atac de cor o qualsevol altra malaltia física. En aquest sentit, no es descarta que hagués volgut esquivar algun cotxe o un animal que s'hagués creuat en el camí i que, fruit de la maniobra, perdés el control. Aquests resultats confirmen les sospites dels Mossos d'Esquadra. Tot i això, una de les possibilitats que van considerar és que Rost –que anys enrere va sobreviure a un greu accident– hagués estat atropellat. Aquesta circumstància, però, va perdre aviat consistència, ja que la bici no tenia danys i a la via tampoc no hi havia senyals de frenada. Cal recordar que una ambulància va conduir el ferit a l'hospital de Figueres, on va morir poc després. L'home, conegut amb el sobrenom d'el Casquet, era molt popular a Besalú, on participava en l'organització de diversos esdeveniments, com per exemple la festa medieval.
Punt divers
trànsit
El ciclista mort a Cabanelles es va accidentar sol
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 21-10-2011 Pàgina 43
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.