Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
robatoris a dojo

Troben a Cabanes la màquina de 240.000 euros robada a Bescanó

L'anivelladora valorada en 240.000 euros que va ser robada el dia 15 a Bescanó va ser localitzada ahir en uns camps de Cabanes i ja torna a ser en mans dels seus amos. Un veí de Cabanes que havia llegit la notícia amb fotografia que publicava ahir aquest diari va veure la màquina enmig d'uns camps i va sospitar que es podria tractar de la robada. Va començar a fer gestions per localitzar els responsables de Ter Trans, els amos de l'eina segons es publicava a la notícia, però li va costar perquè en ser festiu no trobava ningú a l'empresa. Finalment va localitzar un soci a Bescanó i llavors van avisar Miquel Patiño, que va anar a Cabanes i davant dels Mossos va poder fer la identificació de la màquina, tot i que els lladres li havien tret els elements identificatius. Li havien canviat les plaques de la matrícula, havien arrencat tots els adhesius i també havia desaparegut la documentació. Patiño sospita que estaven en procés de falsificar els documents abans de carregar la màquina amb un tràiler per travessar la frontera i dur-la al seu destí. L'anivelladora era al lloc on ahir va ser trobada (un punt estratègic perquè no està gaire a la vista, però molt a prop de la frontera) des de divendres passat, la qual cosa representa que ha estat en un lloc encara desconegut des del dia que la van robar de Bescanó. Tot fa pensar que la sostracció d'aquesta màquina, una eina molt específica per obra pública, va ser un robatori per encàrrec i es tem, doncs, que en haver perdut aquesta els lladres vagin a buscar-ne una altra.

La màquina, una Caterpillar 120H, era davant d'un mas arran de carretera on l'havien deixat perquè estigués vigilada durant el cap de setmana. Però dissabte es van presentar dos homes que anaven amb una furgoneta llogada i van dir a l'home del mas que s'havien d'endur la màquina perquè perdia oli i l'havien de reparar.

Darrera actualització ( Dilluns, 24 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter