Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
successos

La vident de Girona paga els 1.000 euros a la dona estafada

Culpa a una tercera persona d'haver donat d'alta un telèfon amb dades d'una clienta

Pilar Abel Martínez en una imatge d'arxiu Foto: T. SOLER.

Pilar Abel Martínez, Jazmine, la pitonissa de 55 anys de Girona que una clienta de Besalú ha denunciat per estafa, ha tornat els 1.052 euros que li reclamava. La dona va presentar la denúncia als Mossos d'Esquadra perquè la tarotista hauria donat d'alta una línia telefònica amb les dades de la clienta. Tot i que Pilar Abel Martínez es va acollir al dret a no declarar davant la policia, el seu advocat, Ángel Miquel Navarro, va voler aclarir ahir els fets. Per una banda, el lletrat assegura que la pitonissa reconeix que tenia la seva línia de telèfon a nom de la dona de Besalú, però culpa una tercera persona d'haver-la enganyat, sense identificar de qui es tracta aquesta persona. Per altra banda, Jazmine, es compromet a no posar-se més en la vida de l'estafada, i assegura que no hi ha cap més persona estafada pel mateix mètode.

Darrera actualització ( Dimecres, 9 de novembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter