L'Ajuntament de Sarrià de Ter ha organitzat una nova batuda per localitzar Baltasar Rodríguez Martín, el veí del municipi de 74 anys que va desaparèixer dimarts de la setmana passada a Campdorà, on es va dirigir per anar a buscar bolets. Aquesta segona sortida, en què es demana la col·laboració ciutadana per rastrejar el terreny, es durà a terme dissabte vinent. L'hora de trobada és a les vuit del matí al restaurant Can Barceló, situat a peu de la carretera que travessa Campdorà. S'espera que la convocatòria tingui el mateix èxit que la de dissabte passat, quan unes 200 persones van pentinar la muntanya del Congost, el puig de Sant Miquel i la vall de Sant Daniel.
Els voluntaris es dividiran en grups que coordinaran els bombers. També hi participaran els Mossos d'Esquadra, els forestals, caçadors, la policia local i la brigada municipal de Sarrià i personal de l'Ajuntament. El dia 19, un bomber va baixar pel riu Ter amb caiac i, si és possible, dissabte es comptarà amb la unitat subaquàtica dels Bombers i dels Mossos. A banda, el consistori ha elaborat nous cartells amb la foto del desaparegut, que ha enviat a tots els ajuntaments del Gironès, mitjans de comunicació i grups excursionistes.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.