Un altre front judicial és el que té obert Iván Jurado Gómez, un dels cinc veïns de Girona a qui el jutge ha fet empresonar per la suposada relació amb l'assassinat de José Agustín González, que va rebre un tret mortal al barri de Germans Sàbat, el 6 de juny. A banda d'aquest assumpte, la fiscalia demana 10 anys de presó per al processat, que està acusat d'haver ferit quatre joves el 16 d'agost del 2009, durant un concert de música techno al camp de futbol de Torroella de Montgrí. Segons consta en l'escrit de conclusions provisionals, Jurado i Joan Josep Guillén Heredia –que s'enfronta a la mateixa pena– van agafar cadascun una crossa, amb la qual van propinar cops a Tomás Cruz, Rafael Herencia i Roberto Fernández. Els tres nois van caure a terra i els imputats els van scontinuar pegant. Al mig de la disputa hi havia una jove, Anna Maria Bonada, que a conseqüència del gran rebombori va quedar esclafada entre la barra i la resta d'implicats. Herencia, Fernández i Cruz van patir ferides al cap, al nas, i dos d'ells també a la boca; mentre que la noia va sofrir una fractura en un dit. Per la fiscalia, aquests fets són constitutius de tres delictes de lesions i d'una falta de lesions. A part de la pena de presó, el Ministeri Públic exigeix que Jurado i Guillén paguin una multa de 600 euros i que, en conjunt, indemnitzin als agredits amb 6.698 euros.
Punt divers
tribunals
Un implicat en un crim, jutjat ara per agressió
Iván Jurado s'enfronta a 10 anys de presó per haver ferit uns joves a Torroella
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 10-12-2011 Pàgina 36

































Comentaris
Es igual home!!! d'aqui 4 dies tornara esta al carrer!!! Deu ni do, cada dia anem a pitjor en aquest pais.. El futur es molt negre en tots els sentis. No hi ha seguretat enlloc.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.