Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Roben material de construcció a la Cellera, el carreguen en un camió i la policia deté el lladre a Terrassa

Un mosso fora de servei va apuntar la matrícula del vehicle sospitós

Un home de 68 anys ha estat detingut a Terrassa per la seva presumpta implicació en un robatori que va haver-hi en un nau, a la Cellera de Ter. El sospitós hauria entrat en el magatzem la nit del 9 al 10 de febrer i hauria carregat en un camió seu tota mena de material de construcció –fins i tot una formigonera–. Un agent que estava fora de servei va apuntar-se la matrícula del vehicle perquè li va semblar sospitós i el dia 11 els Mossos d'Esquadra van enxampar el lladre i van recuperar la mercaderia.

Els responsables de Sarsanedas Bosch SL, una empresa de la Cellera dedicada a la construcció, van tancar la nau la nit del 9 de febrer i quan van obrir l'endemà, a quarts de vuit del matí, van comprovar que els havien agafat una gran quantitat de material d'obra. Van anar a presentar la pertinent denúncia a la comissaria de Santa Coloma de Farners i els mossos van començar la investigació. Els agents, però, van tenir l'ajuda d'un mosso que estava fora de servei i que es va apuntar la matrícula d'un camió sospitós que va veure rondant el local de la Cellera. Aquesta pista va ser la clau per poder atrapar el sospitós. La policia va identificar el titular del camió, un veí de Terrassa de 68 anys i de nacionalitat espanyola, i el dia 11 van detenir-lo, acusat d'un delicte de robatori amb força. La policia també va trobar el vehicle, que estava carregat amb tota la mercaderia que suposadament havien robat a la Cellera i que el propietari de l'empresa va poder recuperar. Hi havia uns 500 puntals d'obra, unes 80 fustes d'encofrat, tres radials, rodetes, cisalles i també una formigonera, entre altres objectes. El lladre, després d'entrar a la nau, per a la qual cosa va haver de rebentar un cadenat, va carregar tot aquest material d'obra en el camió i va fugir.

El sospitós ja té antecedents per haver robat material de construcció.

Darrera actualització ( Diumenge, 15 de febrer del 2009 02:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter