La policia local de Pineda va identificar i detenir cinc joves, d'entre 17 i 19 anys, acusats de malmetre amb esprai façanes, parets i mobiliari urbà. Els agents van obrir diligències judicials contra els joves que seran cridats pròximament pel jutge. La policia va ser alertada de la proliferació de les pintades i va reunir una quinzena de denúncies, també de particulars, que li van servir per obrir una investigació i localitzar un local on aquests joves pintaven la seva signatura, idèntica a la que es pot veure pels carrers de Pineda. Entre els immobles públics més afectats pels grafits hi ha la masia de can Jalpí, antiga seu del SOC, i també se n'hi han fet a can Comas, l'ajuntament i el nou arxiu municipal.
Punt divers
maresme
Detenen a Pineda cinc joves que pintaven grafits
Notícies de ...
redacció
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 24-01-2012 Pàgina 33
































Comentaris
Sí, el nou arxiu municipal que encara està per ser estrena!?
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.