Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Vallès Occidental

Els terrassencs decidiran com millorar la mobilitat

L'Ajuntament de Terrassa endegarà un altre procés de participació perquè la ciutadania aporti idees i solucions a la mobilitat, un dels aspectes més criticats al municipi, segons es recull cada any en les enquestes elaborades per la Diputació. D'aquesta manera l'alcalde, Pere Navarro, acaba complint el compromís que va adquirir el mandat passat d'obrir aquest procés de debat. L'alcalde va firmar ahir un conveni amb el president de Territori i Sostenibilitat de la Diputació, Josep Llobet, per començar la revisió del pla de mobilitat del 1999. La Diputació donarà suport tècnic i econòmic –60.000 euros– a l'elaboració d'una diagnosi de la situació actual i a l'elaboració d'un pla d'actuació per sis anys. D'aquí n'ha de sortir un pacte de mobilitat consensuat, amb aportacions ciutadanes, que ha d'incloure la revisió de la xarxa de transport públic, tenint en compte el funcionament del perllongament dels FGC i del quart cinturó, entre altres coses.

Darrera actualització ( Dijous, 26 de gener del 2012 15:18 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter