El Col·legi de Procuradors de Girona va inaugurar el 27 de gener la nova seu ubicada al número 8 de l'avinguda Jaume I de Girona A l'acte de la inauguració hi van assistir, el president de l'Audiència, Fernando Lacaba, el fiscal en cap Josep Maria Casadevall, el secretari coordinador, Jaume Herrai; el jutge degà de Girona, Hugo Nobales; el degà del Col·legi d'Advocats, Carles Mac-Gragh, i la Directora Territorial de Justícia l Isabel Ruiz, a part del degà dels procuradors gironins, Carlos Caireta.
Punt divers
societat
Nova seu dels procuradors
Notícies de ...
redacció
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 01-02-2012 Pàgina 42

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.