Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Jutgen tres acusats d'haver assaltat i violat una prostituta a la C-35, a Sant Feliu de Buixalleu

Demanen per a ells penes que van dels 4 anys i mig de presó als 18 anys

El ministeri fiscal demana penes d'entre quatre anys i mig i divuit anys de presó per a Francisco Javier Rodríguez Altamira, Maria Dolors Tresserras Riu i Marc Xamani Vilafort, acusats d'haver assaltat en dues ocasions una prostituta i d'haver-la violat, a la carretera C-35, al terme municipal de Sant Feliu de Buixalleu. Les tres defenses dels acusats, que seran jutjats avui a la secció tercera de l'Audiència, demanen l'absolució perquè aquests neguen l'autoria dels fets.

Els fets, segons l'escrit de l'acusació pública, van passar el 10 de febrer del 2006 quan Francisco Javier Rodríguez i Maria Dolors Tresserras es van acostar a la prostituta que treballava al punt quilomètric 68,5 de la carretera C-35, al terme municipal de Sant Feliu de Buixalleu, amb el cotxe que conduïa el primer i després de sol·licitar els seus serveis i de portar-la a un lloc discret, li van posar un ganivet al coll i li van prendre la bossa, en la qual tenia 115 euros.

Al cap de dos dies

Segons l'escrit d'acusació pública, al cap de dos dies d'haver comès el primer assalt a la víctima Rodríguez hi va tornar, aquesta vegada acompanyat de Marc Xamani, que aquell dia era el que conduïa el cotxe de Rodríguez. Quan es van quedar sols amb la noia en un lloc discret també li van posar un ganivet al coll i li van prendre 120 euros que tenia i les claus del seu domicili.

Tot seguit, segons el relat del ministeri fiscal, Rodríguez va obligar la noia a fer-li una fel·lació i després la va penetrar vaginalment contra la seva voluntat i fent ús de la força. L'acusació pública assenyala que mentre Rodríguez violava la noia, Xamani, que n'estava al corrent, estava fora del cotxe en actitud vigilant.

Peticions de pena

El ministeri fiscal demana una pena total de 18 anys de presó per a Rodríguez: dues penes de 4 anys i mig de presó cadascuna per dos delictes de robatori amb violència i intimidació, i 9 anys de presó per un delicte d'agressió sexual. Pel que fa a Xamani, el ministeri fiscal demana una pena de 4 anys i mig de presó per un delicte de robatori amb violència i intimidació i una altra pena de 8 anys de presó per un delicte d'agressió sexual. Per a Maria Dolors Tresserras, l'acusació pública demana una pena de 4 anys i sis mesos de presó amb l'agreujant de reincidència, ja que aquesta acusada havia estat condemnada el 2005 per un jutjat d'Arenys de Mar a la pena d'un any i vuit mesos de presó com a autora d'un delicte de robatori amb força.

El ministeri fiscal també demana que els acusats indemnitzin la víctima amb un total de 6.270 euros en concepte dels danys morals que li van ocasionar i per restituir els diners que li van prendre.

Els advocats de les defenses demanen l'absolució de tots tres acusats, en desacord amb el relat dels fets que fa l'acusació pública en el seu escrit de qualificacions provisionals.

Darrera actualització ( Dimarts, 16 de juny del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter