Punt divers
Troben una mina submarina al Port de la Selva
Notícies de ...
L'Armada i la Guàrdia Civil és possible que avui desactivin una altra mina submarina que s'ha localitzat a la Costa Brava, al Port de la Selva, entre el moll i el far. L'explosiu és a uns 300 metres de la platja i els equips d'emergència el portaran mar endins per fer-lo explotar, segons va confirmar l'alcalde, Genís Pinart.
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 17-07-2009 Pàgina 23
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.