Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Arresten el cap d'una xarxa que enviava droga a Menorca

La Policía Nacional ha detingut el cap d'una banda que enviava cocaïna de Barcelona a Menorca amagada en mobles. L'home, de nacionalitat colombiana, estava en crida i cerca després que la policia havia detingut vint persones, des del maig de l'any passat, que formaven part de la xarxa de traficants. El detingut havia marxat a Colòmbia per fugir de la pressió policial, però dilluns va decidir tornar a Barberà del Vallès, on vivia, i la policia el va detenir. La banda tenia com a col·laborador l'empleat d'una empresa de transports de mobles de Lliçà de Vall que amagava la droga en els enviaments, i un treballador de l'empresa de mobles a Menorca, que recollia les partides de cocaïna. Un cop a l'illa, altres membres de la banda manipulaven la droga i després la distribuïen. Segons la Policía Nacional, els detinguts de la banda no tenien cap activitat remunerada i vivien dels guanys que els aportava el tràfic de droga. La policia calcula que la xarxa hauria obtingut uns beneficis de més d'un milió d'euros de la seva activitat delictiva. A més els agents els van intervenir 14 vehicles, diversos de gamma alta.

Darrera actualització ( Divendres, 24 de juliol del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter