Punt divers
Detingudes 21 persones per tràfic de droga i venda ambulant a Malgrat i Santa Susanna
Notícies de ...
Els cossos policials de Malgrat de Mar i Santa Susanna, amb el suport de la Policía Nacional, van detenir dijous a la nit 21 persones acusades de traficar amb droga i fer venda ambulant als passejos marítims de les dues poblacions, que són a tocar. Els detinguts, tots de nacionalitat subsahariana i pakistanesa, freqüentaven les zones d'oci dels dos municipis turístics i oferien material divers, especialment a la gent que estava de vacances. Els agents de la Policía Nacional van determinar que tots els estrangers detinguts estaven en situació irregular. Aquesta és la segona actuació policial multitudinària a la zona en un mes. A principi de juliol van ser detingudes quaranta persones perquè practicaven la venda ambulant, les quals també eren estrangers que estaven en situació irregular.
Publicat a
- El Punt Barcelona 08-08-2009 Pàgina 22
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 08-08-2009 Pàgina 22
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.