Punt divers
Tres ferits greus en dos accidents a les carreteres tarragonines
Notícies de ...
Un turisme Renault Clio va bolcar ahir cap a tres quarts de sis del matí quan circulava a l'altura del número 43 del Mirador del Romaní, a la urbanització Bonanova de Calafell. Dels cinc ocupants, rescatats per dues dotacions dels bombers del Vendrell, dos van resultar ferits greument, dos ferits lleument i un va resultar il·lès. D'altra banda, ahir, poc després de dos quarts d'una del migdia, un turisme Daewoo Matiz va sortir de la via quan circulava per la T-331 a la sortida de Santa Bàrbara, prop del camp de futbol. De les tres ocupants, una va resultar ferida greument i dues més lleument, entre les quals la conductora, una senyora de 85 anys. Totes van ser traslladades a l'hospital Verge de la Cinta de Tortosa. En un altre accident, ahir, a Sant Carles de la Ràpita, hi va haver un ferit lleument.
Publicat a
- El Punt Barcelona 17-08-2009 Pàgina 21
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 17-08-2009 Pàgina 21
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.