Tres persones van assaltar una casa de Lliçà de Vall (Vallès Oriental) la nit del 8 d'agost i van lligar i agredir els dos propietaris del domicili, un matrimoni octogenari, per endur-se 1.000 euros.
Els fets van passar en un habitatge situat al peu de la carretera C-155, al costat de l'empresa Pinsos Grau, de la qual és propietari l'amo de la casa. Eren les deu de la nit quan els tres assaltants van entrar per una de les finestres del primer pis del domicili, fent servir una escala. Els lladres, que van estar durant més de dues hores dintre de la casa, van agafar per sorpresa les víctimes –Josep Grau, el propietari de Pinsos Grau, i la seva dona–, els van lligar, els van fer estirar a terra i els van colpejar. Quan els assaltants van marxar, després d'arreplegar uns 1.000 euros en metàl·lic, van deixar les víctimes lligades. Els Mossos van rebre l'avís del robatori poc després de la mitjanit del diumenge 9 d'agost, quan els propietaris de la casa van poder deslligar-se. L'home va haver de ser atès en un hospital pels cops que va rebre durant l'assalt, sobretot al cap. La policia catalana creu que es tracta d'un fet aïllat a la zona.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.