La Guàrdia Civil va detenir diumenge a la matinada un jove francès de 27 anys que intentava creuar la frontera amb 792 dosis d'LSD, distribuïdes dins d'uns segells, que duia amagats sota els pantalons. Cap a les set del matí, els guàrdies van aturar un Ford Fiesta amb matrícula francesa on viatjaven dues persones i van escorcollar el vehicle. Mentre inspeccionaven el cotxe el conductor es va mostrar molt nerviós, i llavors els guàrdies es van decidir a escorcollar-lo a ell, i, amagat entre els pantalons, li van trobar un cartró ple de segells. Cadascun dels segells tenia una bicicleta dibuixada i la inscripció «1943». En veure's descobert, el noi va explicar que els segells anaven farcits d'LSD i també va assegurar que el noi que viatjava amb ell no tenia res a veure amb el transport de la droga al·lucinògena, de manera que només va quedar detingut el conductor.
La mateixa matinada de diumenge, unes hores abans, la Guàrdia Civil va detenir a la Jonquera un home lituà de 42 anys que circulava amb una furgoneta amb plaques de matrícula espanyoles on es va descobrir que transportava 582 quilos d'haixix que anaven distribuïts en caixes de cartró sense cap inscripció.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.