Dijous, 23 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

Els treballadors de l'hotel AC Barcelona fa més d'un any que havien reclamat seguretat nocturna

La direcció va posar-hi vigilància la nit de dijous «només per la Mercè»

Imatge de l'entrada de l'hotel on es va produir l'agressió Foto: GABRIEL MASSANA.

El comitè de treballadors de l'hotel AC Barcelona, on la matinada de dijous uns joves van agredir un treballador de l'establiment, van revelar ahir que feia un any i tres mesos que els treballadors ja havien reclamat vigilància nocturna, com la tenen els hotels del costat, i van mostrar «indignació» pel fet que la direcció posés menys de 24 hores un servei de vigilància «només per la Mercè». El treballador de manteniment agredit es troba en situació de coma a l'hospital Clínic.

Fa un any i tres mesos, quan es va constituir el comitè d'empresa de l'hotel, els treballadors van reclamar que la direcció contractés un servei de seguretat nocturna, ja que fins dijous al matí el servei només cobria de les 8 del matí a les 10 del vespre. La direcció de l'hotel s'hi va negar fins la nit de dijous, un dia després que a l'entrada de l'hotel es produís una agressió a un treballador de manteniment. De resultes de la caiguda, va tenir un traumatisme cranioencefàlic i es troba ara en estat de coma a l'hospital Clínic de Barcelona. Ho va explicar ahir un membre del comitè de treballadors que va voler amagar la identitat «perquè la situació a l'hotel és molt tensa». El treballador va manifestar que el col·lectiu està «destrossat» i a més «indignat», perquè el servei de seguretat nocturn «només és per les festes de la Mercè». Aquest membre del comitè va assegurar que l'incident que es va produir la matinada de dijous «no és el primer» que hi ha hagut.

L'hotel AC Barcelona, que té actualment 114 treballadors i disposa de 365 habitacions, ha viscut d'altres incidents, segons explica el membre del comitè, per la qual cosa els treballadors van demanar el servei nocturn de seguretat.

Els Mossos d'Esquadra continuen les investigacions per esbrinar com es va produir l'agressió, i se sospita que els responsables haurien estat un grup de tres joves. El treballador va explicar ahir a la tarda que «en cap moment no es va faltar al respecte els joves». La zona del Fòrum, on està situat l'hotel, es va tornar a convertir la nit de divendres en l'espai nocturn més concorregut de Barcelona, amb 60.000 persones, segons les dades de l'Ajuntament fetes públiques ahir.

Tenia la filla al Fòrum

El treballador, de 52 anys, va intervenir en veure que els joves increpaven i agredien un dels dos recepcionistes en informar-los aquests que la direcció només permetia l'ús dels serveis als clients de l'establiment.

Entre els tres van aconseguir que els joves sortissin de l'hotel i va ser fora de l'establiment quan els joves li van engegar un cop de puny, a causa del qual va caure «inconscient» i es va colpejar contra el terra. Eren dos quarts de quatre de la matinada de dijous. Segons va explicar el membre del comitè, el treballador del servei de manteniment havia sortit aquella nit a veure la seva filla que es trobava al recinte del Fòrum.

Aquest treballador no va poder concretar si el treballador agredit havia baixat a recepció per sortir, coincidint amb els moment dels fets, per parlar amb la seva filla.

L'hospital Clínic va explicar ahir que el pacient que està ingressat a la unitat de cures intensives (UCI) està «molt greu».

Darrera actualització ( Diumenge, 27 de setembre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Xavier Alert de Monsalves (Barcelona)
Les macro festes al estil "FÒRUM", augmenten les conductes incíviques i violentes emparant-se'n en la impunitat de l'anonimat. No es poden controlar de cap manera.
Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Fés Móra la Nova/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
 

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter