Sabem prou bé que el disseny en el món de les dues rodes trenca motlles dia rere dia, fins a arribar a desmuntar premisses de creació ben preestablertes. La Husqvarna Nuda 900 va en aquesta línia i esdevé un d'aquells tipus de model que no es poden encabir dins un segment concret. És una moto amb un aire i un estil realment frescos i innovadors, que presumeix de proporcionar una conducció molt esportiva, alhora que possibilita un gran equilibri en versatilitat i tipus d'ús. És a dir, gràcies a la seva eficiència i precisió, la Nuda pot ser una gran aliada quan es tracta de descarregar adrenalina, però també una excel·lent companya de viatge si se l'equipa de les nombroses i variades opcions que ofereix la marca, com ara pantalles davanteres i maletes. I també se'ns manifesta com una eficaç còmplice per ajudar-nos a moure'ns dins la ciutat, fruit d'una maniobrabilitat i capacitat de moviments realment notables.
Una de les principals característiques d'aquesta creació d'Husqvarna és el disseny marcadament minimalista i trencador. La carrosseria esgrimeix musculatura i agressivitat, i el xassís multitubular queda al descobert i oficia d'escuder a un poderós motor de cos atlètic i gran impacte; el color vermell de la tapa de balancins deixa pocs dubtes respecte de la determinació d'un propulsor que, deixem-ho clar, és l'autèntica ànima d'aquesta espectacular moto, qualificable com de mescla entre una naked i una supermotard. Una moto que presenta tocs personals i diferenciadors: el far davanter de formes futuristes, la part central amb línies marcadament rectes i la zona posterior, molt elevada, rematada per una elegància excepcional. Els dissenyadors de la marca italiana han optat per carregar de plàstic la part inferior del seient i així amagar subtilment el dipòsit de combustible, col·locat en aquesta zona per afavorir la distribució de pesos i optimitzar el punt de gravetat.
A qui el tempti l'avantguardista Husqvarna Nuda 900 podrà triar entre les variants estàndard i R. En el moment de tancar aquesta edició se'n desconeixia quin seria el preu al mercat estatal i l'única referència era que la R seria uns 1.600 euros més cara, atès el seu superior equipament. Diferenciar-les és fàcil, ja que la bàsica és de color negre, mentre que la R exhibeix les tonalitats vermella i blanca, igual que els models de competició de la firma italiana.


































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.