Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El VIC acusa el govern de Cabrils de fer pagaments a proveïdors de la Mostra Gastronòmica sense factura

El grup municipal de Veïns Independents de Cabrils (VIC) ha denunciat, a través del seu bloc, diverses irregularitats comptables en el consistori cabrilenc. La formació liderada per Alfred Serrano ha fet públic, per segon any consecutiu, que la societat municipal Serveis i Promocions SA Seipro ha efectuat pagaments a col·laboradors i proveïdors de la Mostra Gastronòmica sense emetre'n les factures corresponents. Segons afirma Serrano, una auditoria va revelar al 2007 que hi havia aquestes irregularitats i que en el següent exercici, el del 2008, aquestes s'han tornat a repetir. Segons indica, en aquest darrer exercici s'han fet fins a un total de 20 pagaments per un valor aproximat de 84.000 euros sense factura. «Els únics documents que consten són uns rebuts, sense retencions, i que a nosaltres ens han facilitat amb el nom del beneficiari esborrat», afirma el portaveu del grup municipal, que es troba a l'oposició, a més d'afegir que aquests rebuts no tenen cap tipus de validesa legal. «No hi ha IVA», conclou.

El bloc

Serrano sosté que aquesta no és la manera com ha de treballar un Ajuntament. «Ho hem denunciat en el consell d'administració de la societat municipal, però no ens han fet cas, l'única resposta que hem obtingut és que això sempre s'ha fet així», assegura el polític local. El grup opositor ha demanat que es refacin els comptes i, si no atenen la seva petició, amenacen a portar aquest afer a la Sindicatura de Comptes, a Hisenda i a la Seguretat Social.

El VIC, que va obtenir dos regidors en les eleccions passades i que va començar governant en coalició amb CiU, ha publicat aquest article en el seu bloc amb motiu de la celebració de la comissió municipal de comptes que es va convocar recentment. En el post també es denuncien altres qüestions relatives a la hisenda local i lamenta que el regidor d'Hisenda no acudís a la comissió. Aquest diari va intentar ahir posar-se en contacte, sense èxit, amb l'alcalde de Cabrils, Joaquim Colomer (PSC). La disputa política es podria reproduir en el ple de comptes que se celebrarà a final d'aquest mes.

EL PROTAGONISTA

ALFRED SERRANO
regidor del vic de cabrils
«Denunciarem aquests fets a la Sindicatura de Comptes, a Hisenda i també a la
Seguretat Social»
Darrera actualització ( Diumenge, 8 de novembre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook