El PSPV-PSOE va accedir ahir a l'alcaldia de Beniflà amb els vots del partit anticatalanista i d'extrema dreta Coalició Valenciana. El pacte va desplaçar el PP del govern municipal, que mantenia precisament gràcies als vots de la formació radical.
Segons l'exalcalde, Germán Artés, l'acord de govern es va negar després que el PP es negara a publicar un llibre sobre la història del poble amb les normes secessionistes del Puig.
Segons Carmen Martínez, responsable del PSPV-PSOE a la demarcació de València, l'acord amb Coalició Valenciana és una prova que els socialistes tenen «capacitat de diàleg per a arribar a acords amb unes altres forces».
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.