Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Pineda també celebrarà una consulta popular

Pineda de Mar s'afegeix finalment a la llista de municipis que celebraran una consulta popular per la independència de Catalunya. No serà, però, el 13 de desembre, sinó que s'ajornarà fins al 25 d'abril, com la que preparen els seus veïns de Calella. Dissabte hi va haver el primer acte públic de la coordinadora que s'encarregarà de tirar endavant el referèndum. En aquella reunió es va acceptar la data del 25 d'abril i es van tractar aspectes vinculats a l'organització de l'entitat. En els pròxims dies està previst nomenar-ne el portaveu, una persona que no estarà vinculada a cap partit polític. També pròximament s'activarà el web Pinedademardecideix.cat, en què s'informarà puntualment de les activitats de la nova plataforma sobiranista.

Darrera actualització ( Dimarts, 1 de desembre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook