Els veïns de Camós que tenen més de 16 anys i que, per tant, poden votar en la consulta, són 563 (el total d'empadronats és de 696). La mesa estarà situada a la plaça de l'Ajuntament, però s'ha previst la utilització d'un local cobert en cas que faci mal temps. Una vintena de persones, a títol individual, es cuiden de l'organització de la consulta en aquest municipi, de manera coordinada amb la Plataforma Pla de l'Estany per l'Autodeterminació. Divendres es reuniran per acabar de concretar la feina a fer fins al dia 13 i està previst que durant el cap de setmana es completi la distribució per les cases del material publicitari.
D'altra banda, els voluntaris de tot el Pla de l'Estany que col·laboren en l'organització de la consulta estan convocats a una reunió a dos quarts de nou d'aquest vespre, al Foment de Banyoles.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.