El grup municipal d'ERC a Badalona –soci minoritari de l'equip de govern que forma amb el PSC i CiU– va expressar ahir la seva voluntat que Juan Felipe Ruiz sigui apartat del seu càrrec al capdavant de l'empresa pública Marina Badalona. ERC proposa la convocatòria d'un consell d'administració extraordinari d'aquesta societat per retirar a Ruiz «totes les responsabilitats» derivades del seu càrrec, si es dóna el cas que no dimiteix «de forma immediata» tal com va instar-lo l'alcalde, Jordi Serra (PSC). Per la seva banda, el grup d'ICV-EUiA –a l'oposició– exigeix la dimissió de Ruiz: «Badalona no es pot permetre que continuï representant-la una persona que està imputada per la seva presumpta relació amb el cas Pretòria», va dir ahir el president ecosocialista Carles Sagués, al·ludint a la representació en nom de la ciutat de Ruiz en el Saló Nàutic.
Política
badalona
ERC i ICV-EUiA demanen la destitució de Ruiz
Notícies relacionades
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Barcelona 04-12-2009 Pàgina 5
- El Punt Barcelonès Nord 04-12-2009 Pàgina 5
- El Punt Maresme 04-12-2009 Pàgina 5
- El Punt Penedès 04-12-2009 Pàgina 5
- El Punt Vallès 04-12-2009 Pàgina 5
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.