Els tres grups a l'oposició a l'Ajuntament de Torredembarra van reclamar dijous passat a la nit a l'alcalde, Daniel Masagué (CiU), que destitueixi de les seves funcions de govern la regidora no adscrita Laura Pradeda, que havia estat declarada trànsfuga el mateix dia per la Comissió de Seguiment del Pacte Antitransfuguisme. El PSC (grup amb el qual va concórrer Pradeda a les eleccions) va donar de termini al batlle fins al mes de gener abans de demanar a la comissió que declarin també Masagué trànsfuga. L'ABG també va fer la mateixa reclamació, i va avançar que no donaria suport a cap iniciativa del govern local mentre l'alcalde no fes aquest pas. ERC va repetir la mateixa reivindicació per «salut democràtica». Masagué, però, va explicar ahir que encara no havia pres cap determinació. D'altra banda, la comissió va declarar també trànsfugues dijous els regidors de CiU al govern local de Constantí.
Política
torredembarra
L'oposició pressiona l'alcalde perquè destitueixi Laura Pradeda
Notícies relacionades
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 19-12-2009 Pàgina 6
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.