Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El PP de Pineda presenta mesures anticrisi en el municipi amb més atur del Maresme

Sánchez, Zarco i Celine Coronil, ahir a Pineda. Foto: T.M.

«No són mesures ni de dretes, ni d'esquerres, sinó de sentit comú.» El portaveu del grup municipal del PP a Pineda, Xavier Zarco, va presentar ahir en públic trenta accions a desenvolupar, que, a criteri dels populars, poden ajudar a pal·liar la crisi «en la població que té més atur del Maresme». Zarco va incidir en les mesures de formació dels professionals desocupats «com una aposta de futur per a un mercat més competitiu», la reclamació a les administracions de les infraestructures que encara queden per fer –com l'alternativa a l'N-II–, el lideratge real del centre de desenvolupament econòmic Innova i les inversions en despesa social com a eixos principals del missatge que es vol fer arribar a la població. També va recordar que una bona retallada en les despeses del consistori i una major inversió en els àmbits de comerç i turisme «per poder atraure un major nombre de visitants amb més capacitat de despesa» són punts que cal prioritzar. Tant Xavier Zarco com el regidor pinedenc i president comarcal del PP, Diego Sánchez, van insistir a allargar la mà a la resta de formacions polítiques del consistori, «començant pel mateix govern», perquè participin en el desenvolupament d'aquestes mesures. «Estem oberts a participar en un moviment conjunt per superar la crisi», va dir Zarco, que va recordar que el document porta com a títol Guanyar la crisi, sense deixar ningú enrere.

Darrera actualització ( Divendres, 12 de febrer del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook