Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Alarte (PSPV) vol acudir al míting de Rajoy en València

Alarte, en una mascletada de les Falles. Foto: EFE.

El secretari general del PSPV-PSOE, Jorge Alarte, ha anunciat que està disposat a acceptar la invitació d'acudir a la convenció sobre ocupació que celebrarà el PP a la Fira de València aquest cap de setmana i on està prevista l'assistència de Mariano Rajoy i Francisco Camps.

En declaracions a la Cadena Ser, el socialista ha informat que la secretària general del PSPV-PSOE, Elena Martín, acaba de remetre un escrit al seu homòleg en el PP, Antonio Clemente, acceptant la carta d'invitació que aquest últim li va remetre ahir.

Alarte ha oposat dues condicions per assistir-hi. La primera: «debatre amb el senyor Camps i el senyor Rajoy, si ells volen amb tots dos alhora, no tinc cap problema». La segona: «que hi haja llibertat d'informació», és a dir, que els mitjans hi estiguen presents.

Alarte ha reconegut que la seua iniciativa és «inusual».

Darrera actualització ( Dijous, 11 de març del 2010 14:27 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook