Les insinuacions de retirada de competències que l'alcalde de Calafell, Jordi Sánchez (PSC), va fer en el darrer ple al seu soci de l'equip de govern, Josep Parera (ADMC), al final s'han fet efectives. Segons va informar ahir l'Ajuntament a través d'un comunicat, el socialista va revocar mitjançant un decret les atribucions a Parera, que era primer tinent d'alcalde, regidor de l'Àrea de Medi Ambient i Serveis Contractats, així com regidor de barri de Segur de Calafell. Sánchez va argumentar que ha pres aquesta decisió per «la pèrdua de confiança» en el fundador d'ADMC, perquè Parera «no comparteix des de fa temps els objectius prioritaris de l'equip de govern, ja que ha manifestat públicament que vol encapçalar un altre projecte polític». De fet, l'edil –que també està en procés d'expulsió del seu partit–, si bé ahir no va entrar a valorar les paraules del batlle, va avançar que mantindrà l'acta de regidor i va confirmar que continua treballant en la creació d'una nova formació política, que «es podria presentar d'aquí a dos o tres mesos». Amb tot, l'expulsió de Parera no fa trontollar l'estabilitat de l'equip de govern, que continua amb majoria amb 7 regidors del PSC, 4 d'ADMC i 1 d'ERC, contra els nou de l'oposició –7 de CiU, 1 del PP i el regidor destituït.
Política
El batlle de Calafell retira les atribucions al primer tinent d'alcalde, Josep Parera, i el deixa fora del govern
Notícies relacionades
Notícies de ...
EL PROTAGONISTA
JOSEP PARERA
reGIDOR D'ADMC
«Mantindré l'acta de regidor i segueixo treballant en un nou partit, que es presentarà d'aquí a 2 o 3 mesos»
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 13-03-2010 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.