Elena Ribera –tercera per l'esquerra– tornarà a ser la número 2 de la llista per Girona de CiU al Parlament, i Xavier Dilmé –primer per la dreta–, el 7, segons va decidir amb un 97,7% dels vots a favor l'assemblea extraordinària intercomarcal d'Unió Democràtica, reunida ahir a la nit a la Farinera. L'assemblea també va votar perquè Joan Giraut –tercer per la dreta– ocupi el número 10; Meritxell Garrido –segona per la dreta–, el 12; Eva Miquel –esquerra de la foto–, el 17, i Xavier Hortal –segon per l'esquerra– sigui reserva. L'assemblea va ser presidida pel secretari general, Josep Maria Pelegrí; el secretari d'organització, Antoni Castellà, i pel president gironí d'Unió, Jaume Torramadé.
Política
Girona
Unió torna a col·locar Ribera i Dilmé als primers llocs de la llista de CiU al Parlament
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 19-05-2010 Pàgina 5

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.