La federació comarcal Vallès Sud del PSC ha expressat el seu agraïment a César Arrizabalaga per tot el treball fet a Montcada i Reixac, primer com a regidor i després durant onze anys d'alcalde. Dilluns a la nit, segons fonts municipals, cap membre de la federació va ser present en el ple de comiat de l'exalcalde, un fet que, unit a les seves tensions amb el dimitit exregidor Jordi Climent –delfí proposat pel partit– i les destitucions dels darrers dies, havia alimentat les especulacions.
Dimecres, però, el primer secretari del PSC del Vallès Occidental Sud, Paco Bustos, va expressar, en un comunicat, el seu «més profund i sentit agraïment a César Arrizabalaga per tanta feina i tan ben feta durant tots aquests anys en què ha liderat l'Ajuntament i la ciutat de Montcada», la transformació de la qual va lloar. I va remarcar «el valor i l'actiu que comporta per al PSC» la figura de l'exalcalde. El partit ha apostat pel «rejoveniment» i la «feminització» amb el relleu d'Arrizabalaga, Maria Elena Pérez, i recorda que de les nou alcaldies socialistes de l'àmbit de la federació, cinc dependran d'alcaldesses i quatre, d'alcaldes.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.