Fonts de CDC han explicat que el president de la Generalitat, José Montilla, i el líder de CiU, Artur Mas, han parlat fa més d'una hora un cop han tingut constància que aquest mateix dilluns hi hauria sentència del TC sobre l'Estatut. Si ja la setmana passada havien començat els contactes entre els dos líders per analitzar quina hauria de ser la reacció catalana davant una sentència que retallés el text, Montilla i Mas ja han acordat que una comissió d'experts, on participin ponents de l'Estatut, elabori un dictamen en 24 o 48 hores que serveixi de base per a una declaració institucional del Parlament.
Previsiblement, els partits analitzarien aquest dictamen en una reunió que es produiria dijous, segons han indicat les mateixes fonts.
De moment, la federació ja ha convocat una reunió de la permanent de CiU, que tindrà lloc dimarts al matí. Es tracta de l'òrgan de direcció més reduït, format pel president de CiU, Artur Mas; el secretari general, Josep Antoni Duran i Lleida; el secretari general adjunt, Xavier Trias, i l'expresident de la Generalitat Jordi Pujol. Posteriorment hi haurà roda de premsa.
Ja a la tarda, es reunirà també la Comissió Executiva Nacional de CiU, amb la conseqüent roda de premsa posterior.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.