El PP ha celebrat aquesta tarda que, després de dos anys de negociacions, “per fi” el Tribunal Constitucional hagi aprovat avui la sentència del Estatut de Catalunya, declarant 15 articles inconstitucionals, i ha assegurat que “alguna raó” tenia quan objectava alguns articles del text.
Així ho va posar de manifest en roda de premsa a la Cambra baixa el diputat del PP i portaveu adjunt de la Comissió Constitucional en el Congrés, José Antonio Bermúdez de Castro, al ser preguntat per la resolució adoptada per al TC.
Malgrat que el diputat popular va dir no disposar de la sentència del Constitucional, doncs havia estat participant de l'última reunió de la subcomissió electoral, sí va voler dirigir-se a aquells que apuntaven que “tot era constitucional” per a subratllar que “alguna raó” tenia el principal partit de l'oposició quan feia “objeccions” al text estatutari català.
El partit de Mariano Rajoy va ser el primer a interposar un recurs davant el Constitucional contra l'Estatut català. Posteriorment se li va afegir el Defensor del Poble, Enrique Múgica i cinc comunitats autònomes. En concret, el PP va recórrer 114 dels 223 articles, com el terme nació, l'obligatorietat del català o les competències
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.